Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@TBHstore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de TBHstore.nl nieuwsbrief en ontvang nieuws, kortingen en de nieuwste pre-orders als eerste in je mailbox.

[WEBWINKELKEURWIDGET]

Bij TBHstore houden we van mooie dealtjes! Jij ook? Onze aanbiedingen veranderen constant, als je aangemeld bent voor onze nieuwsbrief dan blijf je op de hoogte en kan je snel profiteren van nieuwe acties!. 

Bekijk hier onze huidige top deals!



Geen gedoe, snel verkocht!
Klik hier voor meer info.
 

  • Razendsnelle verzending
  • Op en top inpakwerk
  • Tot 180 dagen gratis opslag 
  • Ruim aanbod toys & display
  • Op afbetaling mogelijk
  • Vragen? We staan voor je klaar!

Bij TBHstore kan je maar liefst 180 dagen lang gebruik maken van onze opslagservice. Dat moet genoeg zijn toch? Dus, wil je meerdere orders samenvoegen in één pakket en zo besparen op verzendkosten? Dat kan, we bieden je de mogelijkheid om je order tot maximaal 180 dagen op te slaan in ons magazijn. Iedere keer dat je iets wilt toevoegen aan je doos bespaar je op verzendkosten. Als je gebruik wilt maken van onze opslagservice dan kies je bij het afrekenen voor "afhalen bij winkelier". Verzendkosten rekenen we pas op het moment dat je de doos verzonden wilt hebben. Wil je de doos zelf ophalen, bel of e-mail ons dan even voor een afhaal afspraak.

© 2018 - 2021 TBHstore.nl | sitemap | rss